Få-grejer-gjort-morgon

 
Bilder // tumblr

Har fått supermycket gjort den här morgonen. Så skönt! Han äntligen tagit tag i att lägga ut min lägenhet så att jag kan få den uthyrd när min syster flyttar ut. Hon har bott där senaste året, eftersom jag bor hos min pojkvän, och nu har hon köpt en egen lägenhet. Jag ska förmodligen sälja lägenheten i höst, men innan dess måste den hyras ut. Vilket alltid är ett jäkla jobb. Har haft sån otur med hyresgäster förut, förra sommaren bodde det en kille där som både hade sönder ett fönster ich lyckades tappa bort nycklarna... Bara att hoppas på bättre lycka den här gången.
 
On an other note - har även bokat flygbiljetter till Spanien i sommar. Ska bli så skönt! Min pojkväns föräldrara har ett ställe nere på solkusten dit vi brukar åka och nu är biljetterna för i år bokade. Längtar! 
 

Kommentera här: