Lilly monday

 
 
Hej finingar! Vad tycker ni om mina nya liljor? Jag älskar dem!
 
Ny måndag, ny vecka... Jag hade hoppats att vädret skulle kommit på bättre tankar och släppt fram lite sol, men så bra ska vi tydligen inte ha det. Istället är det grått och trist och jag saknar därmed inspiration. Att jag även sitter fast med en lång, rättsfilosofisk artikel från 1600-talet om naturrätt gör inte saken bättre. Men det ska nog gå att vända den här veckan till något bra. Mitt huvudfokus måste ligga på träning. Om en vecka springer jag nämligen Vårruset och jag hoppas på att klämma 5 km på under 25 min. Vi får se. I övrigt blir det en ganska lugn vecka, min pojkvän kommer vara bortrest för jobb nästan hela veckan, så det väntas mycket egentid. Kan vara ganska skönt ibland, eller vad tycker ni? 
1 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Så fina :)

Svar: Tack :)
MATILDA

2 Cornelia:

skriven

Super fina :) Var studerar du och vilket år är du på?

Svar: Tack :) pluggar vid Uppsala universitet och är snart klar med år 4!
MATILDA

Kommentera här: