Rosé/white weekend wearing

1. // 2. // 3. // 4. // 5. // 6.
 
I helgen vill jag klä mig sommrigt i vitt, ljusrosa och roséguld. Älskar den lilla rosa väskan från Chloé och armbandet i roséguld från Jennifer Fischer. Inser också att jag måste ge mig ut på jakt efter ett par vita chunkey heals asap! 
 
1 Josephine:

skriven

Snyggt!!

Sv; Tack så mycket :)

2 Amina:

skriven

Ooh måste börja klä mig i lite ljusare färger. Fastnat i det vintersvarta, men detta ljusa är så snyggt nu!! :) speciellt väskan

Svar: Det är så himla lätt att fastna i mörka färger, min garderob består också av typ 90% svart!
MATILDA

3 felicia :

skriven

åå dom där vita byxorna är ju bara så fina! Letar runt överallt efter såna, fint till sommaren med en rosa ljus top
kram

Svar: Så himla fina!
MATILDA

Kommentera här: