Sweet summer

Bild // via 
 
Dagens dos av inspiration går på vingliga ben mot vit strand. Vill verkligen ha sommar nu! En resa till Italien är bokad i början av juni, så inom en månad får jag alltså mina vita stränder och blåa hav. Kan knappt vänta! 
 
Idag har jag haft en super produktiv och duktig dag. Städat hela lägenheten, möblerat om (!), tvättar inte mindre än sex tvättmaskiner och rensat lite i garderoben. Skönt att få gjort inför helgen, så glad att jag är ledig den här klämdagen! Ikväll blir det middag hos mina fina vänner Sara och Love, men resten av helgen ligger öppen. Ganska skönt faktiskt! 
1 ANGELICA:

skriven

Gud vilken fin blogg du har! får så himla mycket inspiration. BTW: kolla gärna in min blogg!:)

Svar: Tack! Följ gärna mig på Bloglovin! :) ska kolla din blogg!!
MATILDA

Kommentera här: