Torsdag mitt i veckan

 
 
Solen tittade äntligen fram, så jag passade på att snöra på mig mina nike air och ge mig ut på en lunchpromenad. Så härligt! Hade Gydrun Schymans besök i Värvet i lurarna, vilket gjorde det hela ännu bättre. Jag uppmanar er alla att lyssna på den kloka kvinnan. Ma behöver inte nödvändigtvis sympatisera med Fi för att få ut något av det, det hon pratar om gäller i mycket ideologier som fungerar block- och partiöverskridande, så som räddslan för främlingsfientlighet och problematiken med militär upprustning. 
 
I övrigt känns det här veckan lugn och skön. Jag har inte så mycket planerat utan har tid åt både viktigt och oviktigt. Framförallt har jag äntligen tid att träna så som jag vill! 
 
1 jen:

skriven

tack så mycket!
och vilken härlig blogg du har ! :)

Svar: Tack det samma :)
MATILDA

2 EMELIE FOTO & VARDAG:

skriven

Hej! Jag har en tävling där man kan vinna en valfri bikini från To Die For, var med gärna http://sdotter.se/2014/may/foto-natur.html#comment
Kram :)

Kommentera här: